Thursday 14 June 2012

aku terasa bodoh.

assalamualaikum.




aku terasa bodoh. serius.


aku macam terlalu sangat very2 terhegeh2 dekat seseorang nih.


aku kawan ngan die. betul, takde ape2.. kitorang kawan. kawan. fullstop.


tapi aku tak tau kenapa aku semangat terhadap setiap ape yang berkaitan dengan die.


contoh, apa2 yang die tulih kat FB or Twitter, aku mesti semangat bace.


kalau die tweet ayat2 dalam tulisan cina, semangat la aku copy satu2 pegi google translate.


sama lah kalau tulisan hindi ke, lirik lagu industan ke. semua aku cari dengan semangatnye dan aku nak tau maksud stiap ayat yang die tulis.


kalau die selalu sebut pasal satu drama or lagu or filem nih, mulalah aku bukak utube, cari cerita ataupun lagu tu.


aku macam tak nak tinggal a singgle thing pon pasal die.. #sayWhattt?!!


kalau die ade tweet soalan ataupun die ade tanye ape2, aku semangat cari jawapan.


kalau tak tahu, aku google atau tanye orang.and jawab soalan die.


see? nampak tak betapa bodohnye aku.


macam what the ...? ape jadah aku buat semua nih..


padahal die heartless je~




aku psiko ek?




macam hard fan dia je.huh


arghh..help me.


siyes aku tak suka diri aku macam ni. menyeksa jiwa. tapi tak boleh stop laa..camaneeee..






setiap action dia, bg effect kat aku kott..


=.=




makkkkkk!













nak sepak aku? silakan.



4 comments:

AnakPakZohar said...

well.. pernah rasa macam ni jugak satu ketika dulu.. at last, just bagitau dia...terangkan pada dia apa yang saya rasa.. at the end dia cakap.. 'kita cuma kawan' .. hahaha.. hatiku hampa kecewa~

Hafizin Jamil said...

hard fan tu..kalau jadi hard fan aku lagi bagus..haha

Zehan Ilyana said...

tsk tsk..
kenapa aku pun pernah rasa macam ni jugak??
panggg kat diri sendiri! -_-'

Zehan Ilyana said...

tapi tapi tapi..aku tak ada la terhegeh2..
kehkehkeh..:p